LOST...

Jag ska vara ärlig mot er. När jag började blogga tänkte jag att jag alltid ska vara 100% ärlig och riktigt så har jag inte alltid varit. Inte för att jag har ljugit men vissa saker har jag valt att hålla för mig själv. Vilket jag kommer att fortsätta med för att vissa saker är helt enkelt privata. Men jag tänkte ändå öppna upp mig lite nu. Jag har sedan juli haft en riktigt jobbig period. Främst för att det har uppstått en massa massa komplikationer med mina betyg och min ansökan till SU som har gjort att jag just nu inte har den blekaste aning om hur min närmsta framtid kommer se ut. Ovissheten har i sin tur fört med sig mycket funderingar kring livet, framtiden, drömmar mm. Jag är en sökande person som ännu inte har hittat min plats och just nu känner jag mig mer vilse än någonsin. Jag är helt enkelt lost och jag vet inte hur jag ska hitta "hem" Jag tror inte på att man ska gömma sig i dystra tider och bara visa sig när allt är bra så jag ville bara dela med mig lite. Tack älskade vänner för att ni trots mina upp och ner gångar följer mig i min vardag. Det betyder så mycket.

   

 



Kommentarer
Mira

I dont understand all but I hope you feel better soon. /Mira

2013-08-19 @ 16:25:49
L

vad tråkigt att du känner så här.

2013-08-20 @ 14:01:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0