Just nu.

Imorgon är det min och Jens bröllopsdag.

Kan ni tänka er att det redan har gått tre år! Tiden går så snabbt när man har kul. Jag vet att det är fett smörigt men jag tror att vi har det bättre än någonsin just nu.

 

Just nu försöker jag i alla fall komma i "romance mood" ni vet, stänga av alla jobbiga tankar och njuta lite. Jag tog en lång lång dusch och nu gör tar jag en fotbad, Eller heter det ett fotbad? Well well jag tar ett i alla fall. Det är så sjukt avslappnande. Jagälskar att pyssla om mina fötter.

 

Nu när jag tänker efter så tror jag att det heter ETT FOTBAD. Jo men så är det nog...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0