Bloggar som en kratta...

Hm vad betyder det egentligen det här med att göra saker och ting som en kratta? Nån som vet varifrån utrtycket kommer?
 
Hur som så bloggar jag sjukt dåligt just nu...jag vet inte vad det är, jag bara glömmer bort att fota och sånt..
 
Förra veckan var till exempel min moster på besök från Lund. Och det var ju himla trevligt...varför fotade jag inte en massa då? Vi åt en grym lunch, shoppade och hade det allmänt bra i solen...
Sånt borde jag ju ha fångat på bild för att blogga om..men jag bara glömmer bort det.
 
Här får ni i alla fall se en bild som hon har tagit...
 
 p.s: syns det att jag gillar det här med highlighter? WELL I DO!!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0