kulturnatten.

Igår var det ju kulturnatten i stockholm, vilket innebär att det var gratis inträde på alla museum och att de var öppna till 24.00
Verkligen en jätte trevlig grej.
Det borde vara kulturnatt oftare så det inte blir så galet smockfullt på alla museum som det var igår.
 
Jag och jens gick i alla fall på museumturne. Egentligen bir jag ganska så lätt utråkad på museum, men igår var det extra kul för det var sent på kvällen och vi började kvällen med några glas av livets goda på K25 (ja vi gick tillbaka dit igen) och vi var lika nöjda och lyckliga över att bo så nära.
 
 
 
 
 
Dricka drinkar sa man göra på vigårda inne på K25,
60 kr för en drink är en riktigt fint pris tycker jag.
 
 
Jag varvade drinkarna med kaffe för att hålla mig vaken.
Natten innan lyckades jag inte såva alls.
Jag vet inte varför men kl 7 på morgonen gav jag och upp och tog en dusch istället.
Så för att orka en heldag på stan blev det mycket kaffe.
Sen var jag pigg som en lärka och pratade nonstopp i ungefär 3 timmer...stackars Jens
 
 
Oj oj oj..kolla vem som har lämnat alla svartaplagg hemma...
 
 
men kunde ta den här fina bussen till dem olika eventen.
 

Det här med kulturnatt betyder egentligen dricka drinkar på kulturella platser.
på alla utställningar och föreställningar är det så mycket folk så det trevligaste är ju att
bara hänga i olika vackra salonger...
 
 
sen blev det lite 40tals quiz... och det var himla trevligt det också.
 
 
Så här vackert var det i sthlm på natten.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0