KON TIKI

Jag har en läsare som ville veta vad jag tyckte om filmen "KON TIKI" 
KON TIKI är en riktigt äventyrsfilm, och ganska så barnvänlig med undantag från en vidrig scen.
Jag hade få förväntningar och jag erkänner att jag inte alls kände mig utråkad eller så under hela filmen. Det är en typisk film som skulle göra sig riktigt bra i 3D.
Den har en enkel storyline, inte mycket att hålla redapå samtidigt som en lär sig ett och annat om den "riktiga" Kon Tiki färden och om männen som utförde den. Helt enklet en välgjord film utan större överaskningar som ändå är rätt så spännande.
 
Sevärd om en inte är ute efter en djup film som ska sätta spår flera timmer efteråt.
 
 
Helt oki med andra ord! jag har inte alls för mycket att säga om filmen. Jag minns att jag kände mig på bra humör och att jag var nöjd med kvällen efteråt. Och att jag hade lärt mig lite nytt. Thats it :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0