Jeans..

Vill ni veta vad jag verkligen stör mig på?
BOYFRIEND JEANS alltså inte modellen eller trenden utan namnet. WTF när det äntligen kommer en Jeans modell som inte kommer orsaka svamp i underlivet då ska den heter pojkväns jeansen. WHY? 
Hursom är det väldigt bekvämt och fint. Jag har själv ett par som jag har haft i många många år, de är jätte fina, men jag tycker ändå att det är svår stylade jeans. Speciellt när det inte är väder för "öppna skor" på sommaren kommer jag matcha dem med höga kilklckar eller andra högklackade sandaletter. Men om en vill ha dem nu?
Funkar det med nätta ankelboots? Jag vet inte...vad tycker ni? jag är ju tex redan så kort så jag vill ju inte se kortare ut, och vad för jacka ska en ha till? det måste ju vara en jacka som inte har för mycket volym.
 
 
 
 
typ såhär är det jätte fint. Men det funkar ju knappast nu...jag skulle ju frysa ihjäl... 
 
 
well well jag kommer på nått sätt, himla fint är det i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0