HATET!

Jag kom nyss hem och jag är på så sjukt dåligt humör!
En tråkig händelse i skolan ledde till att många människors sämre sidor kom fram och nu får jag leva med vetskapen om att så många av mina kurskamrater är riktiga rassar! 
Det är så obehagligt att se hur rasism har blivit norm. Sättet folk patar på och vilka ord de väljer för att beskriva människor.
Jag är så trött och jag vill inte spendera varje vaken sekund på att granska människor i min omgivning för att sedan komma fram till att de är rasister eller sexister eller nått annat som går emot mina värderingar. Jag vill inte utesluta människor pågrund av deras åsikter, men det börjar bli svårt.
 
FUCK IT!!!!
vi firar Leila Khaled som fyller år idag och lägger fokus på alla fantastiska människor som gör att för att förbättra världen för alla.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0