Fredag?

Är det här verkligen allt? Slita ärslet av sig hela veckan och vara svin trött på helgen?
Jag är så trött och jag är så trött på att vara trött.
Snacka om "äta, sova, dö"
 
Jag vill inte vara den som gnäller, jag menar det är ju rätt mysigt här ändå.
Jag har fått sova ut, ätit massa gott, kännt mig inspirerad och fått en massa gjort.
Det har varit en trevlig dag...men det är ändå fredag...ahh jag måste rycka upp mig och göra nått kul.
 
Min dag i några få bilder...
 
 
jag gjorde den där goda smörgåsen igen, den är magisk.
 
 
 
 
Massor med macaroner...love!
 
 
Jag vet att jag är för trött för att gå ut och det gråmulna vädret lockar inte direkt ut mig, men nått trevligt måste jag göra....en spa kväll kanske?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0