FOXY BRIDE

Har ni hört talas som "stone fox bride"? det är en helt fantastisk brud butik i New york.
butiken är alldeles lagom alternativ och queer.
Kolla in de här look book bilderna.
 

Jag önskar att jag hade hittat dem när jag själv skulle gifta mig.
 
På deras hemsida finns också massa inspirationsbilder på olika bröllop.
 
 
Om nån av er planerra bröllop eller om ni bara gillar att kolla på bröllopsbilder måste ni kolla in hemsidan.

Jag planerra ju inget bröllop alls (den tiden är förbi) men jag tycker ändå att sånna här bohemiska bröllopsbilder är så fina och inspirerande. Spetsklänningar och blommor i håret passar alla tillställningar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0