Ett gäng bilder.

Här kommer ett gäng bilder på mig och min släkt i skåne.
Ni minns att jag var där i slutet av februari för att fira min lillKusse som fyllde 18.
Ni som har hela er släkt samlade i ett och samma land tycker nog inte att det är så speciellt, men för mig som bara känner 10% av min släkt är det verkligen en gåva. Vi är självklart totalt olika men det finns ändå nånting som för oss samman och nånting som gör att vi möts. Och ju äldre jag blir desto mer uppskattar jag det.
 
Här kommer lite bilder på mig och mina släktingar...
 
 
 
Ayda som fyllde år...
 
 
 
Kusinerna...(egentligen är vi syslingar)
Jag önskar verkligen att vi bodde närmare så vi kunde hänga mer och verkligen lära känna varandra.
 
 
 
 
Det här är min mammas kusin egentligen, men för mig är han en "morbror" det är också en annan sån grej. det spelar ingen roll vad för släkting nån är...är man släkt så är man, sen spelar det mindre roll vad titeln är..
Hur som bråkar vi två jämt..alltså jämt!!! men jag tycker om honom jätte jätte mycket ändå (SÅKLART)
 


Kommentarer
Anonym

Turkjävel! Har du tagit hit alla i din släkt i bananlådor?

2013-04-09 @ 12:03:46
Anonym

Du som har skrivit det där är inte normal! Jävla rasist.

Svar: jag håller med dig till 100%
Casey Vendélle

2013-04-10 @ 15:50:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0