COACHELLA...

Jag skulle kunna ge min förstfödda för att gå på Coachella festivalen.
Överhuvudtaget är jag såååå festival sugen just nu.
Om inte jag redan hade köpt och planerat en sommar i Kanada och USA hade jag satsat på antingen Coachella i L.A eller SONAR i Barca.
Det var så längesen jag var på festival.
 
När det kommer till vår och sommar mode är jag cokså så festival inspirerad.
Punk, rock, bohem, nativ, gipsy.
 
Maxiklänningar, läderjackor (fejkläder), virkat, shorts, slappa linnen, hattar, aztek och inka inspirerade mönster, batik, långa halsband, arm candy, blommor i håret, flätor, fransar, hårsmycken och så vidare.
 
Typ lite såhär.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu längtar jag extra mycket till sommaren.
Jag har så många fina outfit ideer.'
Låter såkäert jätte löjligt och ytligt. Vilket det är också. Men jag älskar verkligen kläder och mode.
Jag har så många fina plagg i min garderob som jag längtar efter att få bära och väcka liv i.
Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0