Apr. 30, 2013

Jag har alltid trott att jag inte alls kan plugga i grupp, att jag är en sån som måste isolera mig för att få någonting gjort. Och till viss del tror jag det fortfarande, men igår satt jag med Ronak på studentpalatset i flera timmar och fick så himla mycket gjort. Jag känner mig så nöjd, dels för att jag fick hänga med Ronak en massa, och Seppi också för hon hälsade på oss en stund och dels för att ligger jag i lika mycket idag så kan jag verkligen slappna av ikväll och imorgon. Runt två tiden ska jag dock iväg till Toni&Guy för att klippa mig. Och ikväll kommer förmodligen lite kompisar över för lite Valborgs häng.

och såhär såg jag ut igår när jag egofotade mig själv på toaletten på studentpalatset.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0