love the look

Jag älskar Lookbook! För mig är det det bästa sättet att finna inpiration och verkligen få liv i kläder som jag glömmer bort att jag har liggandes i garderoben.
Dessutom älskar jag att folk med så olka stilar och från hela världen lägger ut bilder på sig själva, det blir så mycket mindre homogent.
 
Här är mina två favoriter just nu.
 
H&M Sunglasses, Pull&Bear Jacket, Czasnabuty.Pl Wedges, H&M Treggins, New Yorker Cap, H&M Ring, Vintage Shop.Pl Earcuff, H&M Necklace, Cubus Bracelet, House Ring
 
Vintage Blazer, Sgc Ny Top, Modern Vice Boots
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0