Halsfluss och annat skit!

Hej mina gullefrön!

Jag är så galet sjuk! Idag har jag på första gången sen söndag orkat sätta på datorn för att kolla bloggen!

Jag har dragit på mig både halsfluss och bihåleinflammation! FY FAN vad jag tycker synd om mig själv! Det är förskräckligt vad ont det gör!!!

Så för att ni som har tagit er tid att tävla om mina favo produkter från Marocko ska få en rättvis bedömning förlänger jag tävlingen till på onsdag. OKI med er? Jag är alldeles för sjuk för att orka kolla på alla youtubeklipp!

Mer om tävlingen och de underbara produkterna hittar ni här! 

Tävla på och lycka till mina darlings! Puss puss

 

 



Kommentarer
Asal

Galet. Jag slutade äta penicillin för bara några dagar sen. Jag hade också halsfluss OCH bihåleinflammation. Måste va nåt som går, för inte var det dig jag hånglade med för två veckor sen? ;) Jag hoppas du blir frisk snart snart snart. Och du, det som hjälpte andningen för mig var att skölja med saltvatten och andas in ånga. Krya på dig! Boos

Svar: Det var nog jag ;)
FY FAN vad smärtsamt det är att ha halsfluss! JAG VET gurgla saltvatten is the shit! funkar mycket bättre än allt jävla överpris medicin läkarna har tvingat på mig!
Casey Vendélle

2012-09-15 @ 09:20:35
URL: http://asal.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0