10 onödiga saker ni kanske inte visste om mig!

 
 
1. Jag mår fysisk och psykiskt dåligt av Filip och Fredrik! Jag tycker att dem är sjukt tråkiga och irriterande. Bara av att tänka på dem nu mår jag bokstavligen illa och vill slå på något!
 
2. Jag är lite små besatt av Fam Kardashian/Jenner
 
3. Jag går jämt in i folk (folk går jämt i i mig?) vilket resulterar i att jag ALLTID har blåmärken på mina armar, och att jag jämt får skäll av främlingar på gatan.
 
4. Jag drömmer om att vara skatare, och jag ljuger ibland om att jag är det! (jag kan knappt stå på en bräda)
 
5. Jag är sjukt stökig (mitt rum ser alltid ut som ett bombnedslag)
 
6. Jag är absolut flygrädd och varje gång jag flyger spenderar jag de första 10 minuterna på att tänka ut varför det är helt oki att jag dör just nu.
 
7. Jag lider av FOMO (fear of missigt out)
 
8. Jag har aldrig lyckats se hela " pulp Fiction" och jag tycker inte att den är bra.
 
9. Jag fick min första kyss när jag var 12
 
10. Lukten av lax är nått av det värsta jag vet!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0