SKAM!

 
 
 
 
ÅHHH vilken lättlurad sucker jag är!
 
Ingen kan ju ha missat min besatthet av nespresso kaffe aka min stora skam.
Ni minns säkert att jag berättade att vi hade "fått" en maskin, men i lördags kom ägaren till den och hämtade hem den.
En skulle ju kunna tro att det skulle leda till att jag började bete mig som vanligt folk och inse att något som kommer från mördarföretaget Nestlé borde undvikas! Men så lycklig är inte det här inlägget.
 
Fortare än ni kan säga besatt-idiot hade jag letat rätt på en ny maskin och idag efter minförsta föreläsning hämtade jag upp den.
FAIL!!!!! WHY WHY OHHH WHY är jag så svag? och varför ska kaffet vara så himla bra? why????
 
 
Men visst är hon vacker? YES jag erkänner jag har sålt min själv till THE DEVIL HIM SELF!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0