SHAHS OF SUNSET!

ÅHHH Herre herre herre herre! Är det nån av er som har sett BravoTV produktionen "Shahs of sunset"?
Tänk er en blandning av "The hills" och "Jersey shore" fast huvudpersonerna är 30+ och alla är överdrivet snobbiga Iranier som har flyttat till LA.
Jag och Ronak satt hela lördags morgonen och skräck kollade på hela säsongen.
Det är som att kolla på en olycka, jag ville tittabort men det gick inte.
 
 
Efteråt blev jag helt besatt av deltagarna så jag var tvungen att leta upp dem på Instagram.
Min dröm är att åka till LA, sitta i ett hörn på en fest där de alla är och bara kolla på dem och typ DÖ av skratt! DEAR LOOOORD vad störda människor det finns där ute.


Kommentarer
Sara

Hej svej! jag har inte sett den serien hehe, men jag hittade hit för att jag såg en fin liten skruttbil som ni målat (?) för typ två år sedan. den var superfin! jag undrar, vad för färger använde ni? jag vill nämligen också måla på plåt men jag vet inte vilken färg jag ska använda... vore jättesnällt med lite tips. varma hälsningar, sara

Svar: Hej Sara! tyvärr var dert inte vi som hade målat den, bilden var häåmtad från google. mitt tips är att du ringer en bilverkstad och kollar, beroende på vad syftet är med målandet lär färgen variera.MVH/Casey
Casey Vendélle

2012-10-16 @ 11:24:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0