Kebelo update!

Ville bara berätta för er som kanske är sugna på att testa den hör behandlingen att jag änsålänge är sjukt nöjd! Om du aldrig har haft över frissigt hår är det svårt att förstå min befrielse! De finns till och med de som har gillat mitt friss! Men för mig har det alltid varit ångest och jobb! Jag har fått styla håret flera gånger per dag ibland för att det ska hålla! Så fort jag får en droppe vatten i håret får jag ett fågelbo. Igår gick jag i regnet och på kvällen tvättade jag ansiktet utan att oroa mig gör luggen, imorse spenderade jag noll sekunder med plattången och nu ser mitt går livligt, mjukt och frisk ut! Det är underbart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0