Helg

Den här helgen har jag verkligen vilatupp mig! Jag har bara ätit god mat, myst och haft det skönt! Igår gick jag och Jens på date! Dinner and a movie! Vi såg TED jag hade verkligen inte höga förväntningar och tyvärr hade jag helt rätt! 99% av filmen var billig, uppenbar, barslig, sexistisk skit humor! Med tanke för att Seth Macfarlane står för så mycket skratt i mitt liv var det här rena besvikelsen! Lite mer Simpsons humor än Family Guy! För uppenbar och inte alls smart! Hur som var det en bra lördagskväll. Mycket mys, skratt och pussar! Töntigt men trevligt hehe...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0