EN BILD I TIMMEN!

Den här dagen är nog inte den roligaste att se en dokumentation av.

Dåligt väder, plugghets och så lite jobb på det... Men men..

Det kan ju inte vara all fun and no work!

     

09.30  Gick upp sent och åt en färglös frukost

10.30 klädde på mig och bosrtade håret.

11.30 plugg plugg plugg! Håller att översätta franska ordspråk.

12.30 till lunch och till allt dricker jag tranbärsjuice...

15.00 sen blev det så att jag kom in i pluggandet och glömde att fota i några timmar

sminkade mig en smula och gick sen iväg för att jobba med lilla Louis.

 

16.30 lite små frusna kom och jag lillen hem och mös.

17.30 kände mig fortfarande frusen så jag drack lite citronte.

 

19.00 åkte jag hissen ner for att promenera hemmåt

 

gick förbi en snoffsig butik och köpte en present till en som förtjänar nått fint.

ett doftljus från Voluspa i doften Macaron fick det bli.

 

20.00 åt middag, det döljer sig ris och Falafel under allt det gröna..jag lovar.

21.00 back to pluggandet. ROLIGT LIV JAG HAR...NOT!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0