SKA VI TÄVLA?????

 
Som ni säkert redan kan gissa så kryllar Marrakech av butiker.
Medinan här är den största i världen och Souken (marknaden) är inte så liten den heller. Det är helt galet!
Jag har hittat några små produkter som jag personligen älskar. Så nu tänkte jag ha en liten tävlig på bloggen...vad säger ni om det?
Vad det är för produkter får jag visa er i ett kommande inlägg.
Jag tänkte att tävlingen ska gå ut på att ni ska skicka in era absoluta favorit "youtube -klipp" till mig och vinnaren får ett litet pris, och alla andra får se en massa roliga, intressanta, sorgliga, tråkiga eller what ever klipp, som kan förhylla sen sommaren.
Vad säger ni om det? låter det kul?
Skriv och berätta om ni är på, så ska jag finslipa på tävlingen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0