Omelett

ÅHHHH nu är jag faktiskt lite trött på genomsvettiga lakan och omelett till lunch och middag.
Det är såååå varmt här nu. ca 47 grader i skuggan. Jag trodde aldrig att jag skulle klaga på värmen men here it is.
Och sen har det ju visat sig att det här med att hitta närigsrik vegetarisk mat restauranger är lättare sagt än gjort.
Just nu har vi inget eget kök så det blir till att äta ut, och jag e så trött på vittbröd och ägg. UCH nä jag har inte en bra dag idag.
Fast jag borde skämmas som gnäller över så banala saker.
Fy vad vi i västvärlden är bortskämda.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0