never go on trips with anyone you do not love!

Ibland är det bra och stanna och verkligen andas in allt som en har.
Som alla andra har jag stunder av total ångenst och smärta och stunder då livet känns underbart.
Som just nu, när jag känner mig fri och tillfreställd, och när jag kan se och uppskatta allt vackert omkring mig.
Som den här mannen som ligger och sover vid min sida.
 
Och som alltid stårut med mig trots mina tusen humörsvängningar om dagen.
En sann partner in crime!
Om ca 10 dagar återvänder vi från den här överrumplande resan....men tills dess ska vi fortsätta att njuta av varje sekund!
Puss på er fina vänner/Casey


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0