lite skit om KD

Jag skulle aldrig någonsin få för mig att läsa skit aftonbladet på min åh så värdefulla semester. Men nu var det så att en otroligt klok vän till mig hade postat en artikel på fejan och jag kände ju mig mer eller mindre tvungen att kolla vad som händer därborte i "kharassment" Sverige.
Ja det var ju ingen vacker syn, så illa var synen att jag måste få avreagera mig lite.
OM du som läser det här NÅGONSIN ens har tänkt tanken att rösta på KD så tycker jag att du ska skämmas byxorna av dig! FY FAN VAD DU BORDE SKÄMMAS FYYYYY FAAAAN!
Nu kanske ni undrar varför jag är så hård (vilket jag inte alls är)
kolla in den här "fina artikeln" och den här artikeln så hoppas jag att ni förstår.

Av skäl som har med mina kräkreflexer att göra väljer jag att inte posta nån relevant bild!
MVH/Casey



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0