AW

Jag brukar inte skriva mycker om mitt jobb mm.
Det kommer jag inte börja göra nu heller, jag tror att jag till och med har nått styckte i mitt kontrakt där det står nått flummigt om att jag inte ska skriva om jobbet och sånt som händer på jobbet.

Men mina arbetskamrater de kan jag skriva om.
När jag jag först träffade dem tänkte jag att vi inte hade någonting gemensamt, men som vanligt när en lär känna sina medmänniskor inser en att alla har samma problem och drömmar här livet.

I fredags var jag ute med Dessa fina med-människor och drack några glas katalanskvin och åt lite tapas.

                   Gaspacho ooohhh how I love you!

                  

                   ett stort fat med spanska ostar...

                  

                      Och sen en liten bid på två av mina fiiina arbetskamrater.

                   
                     

                      Och sen9 en liten bild på mig och en arbetskamrat...

                   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0