Lumumba

Jag har säkert berättat för er att jag gärna beställer en Lumumba i baren när jag är frusen och sötsugen
Lumumba är en Cognac drink som består av mjölkchoklad, cognac och vispgrädde.
Jag föredrar den utan grädde.

För det första är det inte många barer i sthlm som ens har alla ingredienser och för det andra brukar den bli för söt eller för mjölkig när jag beställer den.

Men i Fredags skulle jag och Jens gå och se "my week with Marilyn" och då passade vi på att besöka Babs bar och kök inne på Zita biografen.
Och där inne mina vänner blev jag serverad en PERFEKT Lumumba. AHHHH den var så god så jag nästan tror att jag har drömt ihop det hela.


                            

                            


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0