Österlen

Förra sommaren var den bästa sommaren sen 2008.
Jag fick spendera den med mina bästa vänner och inte nog med det, fick jag spendera den Barcelona.
Den enda staden som kan bota min melankoli.
(2008 spenderade jag också i barca)
Den här sommaren vet jag inte riktigt vad jag ska göra eller hur jag ska spendera den.

Jens kommer ju vara ledig hela sommaren, men med mig är det lite oklart.

Om jag får drömma lite skulle jag älska att spendera ca två veckor i Österlen.
Jag har inte varit där sen jag var barn och bodde i skåne.
Men jag minns att det är så fridfullt och vackert där.





Jag skulle tycka att det var underbart att hyra ett hus med Jens och några nära vänner och bara vara en stund.
Skriva, läsa, festa, bada, promenera och drömma.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0