oljor.

Ni minns kanske att jag sa att jag vill försöka använda så lite kemikaliskaprodukter som möjligt i min "skönhetsrutin"
Well det har gått jätte bra.
Shampoo och balsamet som jag har använt kan vara det bästa jag någonsin har provat.
Båda kommer ifrån The Bodyshop.

Sen har jag använt mig av olika oljor istället för vanlig hudkräm och för rengöring av ansiktet har jag använt mikrofiberhandskar och lite oljeblandningar jag tänkte tipsa er om.

         De här fyra "produkterna"  använder jag till allt.

     

Jag blandar alla fyra för att göra hårinpackning.
Jag blandar avocado, ricin och lite rosmarinvatten för att rengöra och återfukta ansiktet.
Jag blandar ricin och lite rosmarinvatten för att smörja in mina ögonfransar för att stimulera tillväxten.

Och allt det här gör jag ca 2-3 gånger i veckan.

Och viktigast av allt kan jag vara säker på att inget har testats på djur :) allt har bara testats på mig och ibland på Jens.




Kommentarer
Anonym

Bra tips. Har det hjälpt? Hur länge har du hållt på? Du skriver att du har dålig hy, men på bilderna ser det jätte fint ut.

2012-01-07 @ 03:17:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0