MEMOSA!

Hela sommaren var jag besatt av att hitta ett gult nagelack som var lika fin som Chanels memosa.
250kr för ett nagelack kändes inte riktigt oki.
Så jag samlade på mig en massa olika budget varianter men ingen var lika fin som den från Chanel.
Flera gånger gick jag till El corte engles ( Barcelonas Åhlens city typ) och pillad och kände på lacket.
Men jag lyckades aldrig riktigt komma på en ursäkt som var bra nog för att köpa den.

I torsdags bestämde jag mig för att den bästa ursäkten är: JAG VILL HA DEN!
Följt av den är på 50% rea och jag har ett presentkort.

Så för att fira riktigt trevliga tenta resultat hoppsade jag till Åhlens och införskaffade nagelacket.

                     

                     

                     





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0