Hey clown.

I lördags vaknade jag upp med feber och mådde inte alls bra.
Så min kära mor kom över och tog hand om mig.
Vi åt god mat, mös åt lite till och kärleksretade Jens en smula.

När mamma hade åkt kom Ronak, Kajsa och Kristoffer hit.
(Seppi var på sovsäcksparty med VSF)

                           Vi snackade lite politik.
                       

                           Pratade om att styra upp anarkafeministkören

                       
                         
                             Hade allmänt skit kul
                       

                          Kajsa gjorde en loppa med roliga uppgifter

                       

                           Som att hålla handen i 5 minuter

                        

                        

                     Sen lekte vi en massa olika lekar och ett tag blev jag till och med Clown

                       

                       

                        

När Kåken stängde kom Lalle och Carlos hem med sig hade de Kalle och lite nya vänner och tillsammans fortsatte vi att leka dansa och ha det kul.
Om ni vill veta hur en blir av med febern så kan jag tala om för att en skrattar bort det.

                        


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0