Flajdej

ÅHHH underbara helg, I love you so so much!

Min fredag spenderade jag med bästis Ronak och crazy Kajsa.
Vi var hemma hos Kajsas klasskamrat Linnea (som vi månspanade med i barca)

Det blev en sån där underbar kväll då alla är lyckliga och kärleken flöder och musiken är på högsta volym och alla alla alla vill sjunga med så högt de bara kan.



                          Här börjar det sjungas balader...
                      


                        och det blir bara bättre och bättre..
                      

                       

                           SKÅL!

                       
                           Kärlek!

                       
                          
                      

                       

                          Det är inte en fest förens någon sätter på Titanic musik och
                         Immiterar Rose och Jack!
                          
                      
                          Ett tag blev jag och Ronak blondiner...

                      

                       

                      

                       Och med dessa bilder mina fina vänner vill jag önska er en trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0