dagens tips.


För mig finns det inga argument som håller när det kommer till att äta kött!
Jag har börjat träna rätt så regelbundet och sen har jag ju börjat på Taekwondo igen och då får jag ofta urkorkade kommentarar som att det inte skulle vara bra att vara vegetarian om en ska träna.
FUCK OFF!
Förra veckan träffade jag en snubbe som väger 103 kg, ett sånt där muskelberg som en ser i fitnesstidningar och han är VEGAN!

Hur som haver vill jag bara tipsa om en grej som verkligen har funkat för mig.
Efter Taekwondo träningen har jag börjat dricka coconutwater. Altså "vattnet" som finns i kokosnöten.
Det är inte gott, men det slinker ner, och det återställer verkligen vättskebalansen och innehåller en massa braiga mineraler och järn.
TRY IT.

                       

                        


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0