väskan.

En väska som jag alltid önskat att jag ska hitta på nån loppis är palmgrens rottingväska.
Egentligen vill jag inte bidra till företaget palmgrens eftersom företaget har så vidrig syn på djur och användandet av läder.
Dessutom är den fina väskan alldeles för dyr.


               

Men till min lycka såg jag att Åhlens har tagit in väskor som ser nästan likadana ut. Faktiskt är de ännu finare och inte i äktaläder och självklart kostar de mycket mindre också.
Altså bara en massa plus plus.
Vi får se om det blir nått jag slår till på.
Jag fyller ju trots allt år snart...nån kanske för sig att överaska mig med en (pik pik)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0