brist på annat.

jag ligger hemma och har jätte ont i magen :(
så i brist på annat kul svarar på en massa onödiga frågor.


1. Hur gammal är du om fem år? 31! om 5år och 28 dagar är jag 32.


2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Ronak, Kajsa, Daniel, Jens, Lalle och Carlos 

                       jag och Kajsa i sommras
                     

3. Hur lång är du? 162 cm.


4. Vilken är den senaste filmen du sett? Papillion.


5. Vem ringde du senast? Jens! jag bad honom köpa med sig en mogen Mango
(den han kom hem var inte mogen)



6. Vem ringde dig senast? Mamma.


7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Ja, ja. (från mamma)


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS!


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda.

                         så här ser min pappa ut när han kramas.
                        


10. Vilken ögonfärg har du? blå-grön-gråaktiga.


11. När vaknade du i dag? 13min över sju. (jag sov hos Ronak)


12. Var tror du att du befinner dig om tio år? Någonstans där yttrefaktorer inte gör mig lika deppig som i sthlm.



13. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När Ronak berättade en rolig berättalse om henne och en gemensam vän till oss. Jag har fortfarande ont i kindbenen.

                         


14. Hur stor är din säng? 180cm.


15. Har du stationär eller bärbar dator? båda.


16. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika.


17. Hur många kuddar har du i sängen? 5 st just nu.


18. Hur många landskap har du bott i? Två.


19. Vilka städer har du bott i? Theren, Shiraz, Soleymanie, Zarguez, Bagdad, Ankara, Tjankiri, Lomma, Stockholm, Barcelona


20. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor eller barfota


21. Är du social? Ja!


22. Vilken är din favoritglass? Jag har så många favoriter


23. Vilken är din favoritefterrätt? Creme brulee och chokladfondant


24. Tycker du om kinamat? Jag har bara ätit svenne varianter


25. Tycker du om kaffe? JA!


26. Vad dricker du till frukost? Kaffe och juice


27. Sover du på någon särskild sida? jag vet inte.


28. Kan du spela poker? Ja, men jag har inget poker face så jag låter bli att spela.


29. Tycker du om att mysa/kela? Ja.


30. Är du en beroendemänniska? Ja!


31. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, och en gång blev jag dökär i en kille som jag träffade på hultsfredsfestivlen som fyller år samma dag som jag. (han är präst nu tror jag)


32. Kan du några andra språk än svenska? Persiska, dålig kurdiska, engelska, dålig spanska, försöker prata franska och har kunnat både arabiska och turkiska som barn.

31. Har du någonsin åkt ambulans? Ja



32. Föredrar du havet eller en bassäng? Jag gillar att bada


33. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder (klänningar, hattar, strumpbyxor och skor) restaurangbesök, kaffe, smycken och vin.

                                   


34. Äger du dyrbara smycken? Ja.


35. Vilket är ditt favoritprogram på tv? jag kollar bara på TV på gymmet och då kollar jag på "vem vet mest" (I DO)


36. Kan du rulla med tungan? yes.


37. Vem är den roligaste människan du känner? Jag vill inte play favorites men Ronak och Seppi är ju svårslagna när det kommer till att vara rolig. Och Kajsa, Kajsa är också sjukt rolig.


38. Sover du med gosedjur? Nej.


39. Vad har du för ringsignal?  ljudlös.


40. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Tror det.


41. Vad har du närmast dig just nu som är rött? min socilistiska man som ligger och sover bredvid mig♥


42. Flirtar du mycket? Ja


43. Kan du byta olja på bilen? Nej. (jag har aldrig försökt)


44. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej.


45. Vilken var den senaste boken du läste? Prins Charles känslan av Liv Lindquist
(dagens bästa känsla, jag låg på Ronak och Kajsas soffa, solen sken in genom fönstret och jag var så avslappnad och nöjd)

46. Dansar du i bilen? jag har ingen bil att dansa i


47. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P1.


48. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? kloka ord om hur en bör handskas med sitt förhållande.


49. Är du lycklig? kanske.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0