Söndag

Uch för sånna här dagar!
Jag ligger bara hemma och mår dåligt.
Det är som att min kropp har tömts på lycka.
Jag har feber, ont i magen, ont i halsen, ont i hjärtat ont i hjärnan, ont i själen, ont i framtiden.
Mest av allt det, jag har så ont i framtiden. Inte bara min framtid utan samhällets.

Så vad gör jag?
Jo jag plockar upp en skit tidning, kokar mig en stor koppkaffe med vitchoklad (inte så bra för halsen men riktigt bra för allt annat) och bara sitter och är bitter en stund.

                   

                   

                   

                   

                   


Kommentarer
Cecilia

naaaww nu ser så liten ut på bilderna söt

2012-02-12 @ 18:06:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0