sexfakta

Jag laddade ner en app med sexfakta för skull och för ett en sexolog borde ha koll vad som händer...(även i appvärlden)

Jag har valt ut lite "fakta" som jag vill dela med mig av...

                     
Så är det, den här appen vet exakt hur kvinnor (alla kvinnor oavsett läggning, funktionshinder, ålder mm) känner och tycker! helt fantastiskt inte sant? 

                      

                    Bra då vet vi det...

                      

   Känns absolut inte som "fakta" som bygger på fördommar, könsroller och förtryck!


Behöver jag tillägga att jag har raderat appen? well well jag talar om det så det inte uppstår några missförståd!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0