med hallon på toppen


Jag fick världens sug efter riktigt saftiga cup cakes igår.
I vanliga fall brukar jag inte vara ett stort fan dem för de är ofta så sötsliskiga.

Men det fiffiga med att baka egna är att en själv kan bestämma lite hur de ska smaka.

                       

Jag gjorde hallon cup cakes med vitchoklad och kvarg topping.
Alldeles lagom söta vart de.

                        

                        

Fest det är klart efter att ha ätit ca 6 st under dagen och kvällen mådde jag ju lite illa.
Och runt 8 tiden på kvällen kom Seppi hit och då satt vi och fika på dem ett tag igen.
Well det lyckliga är ju att jag inte är sugen längre haha.


Kommentarer
Dennis B

vad fina ögon du har.

2012-02-04 @ 17:51:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0