lite mer smör!


Jag vill mest bara fundera över vad meningen med tillvaron är!
Jag vill veta varför jag lever och gör som jag gör.
Inte bara fastna i en evig spiral i väntan på att något ska förändras.

Jag vill ta kontroll över mitt liv och leva det så som jag vill.
vara smörig och djup, lycklig och mjuk.



Som tur är vet jag exakt vad jag ska göra för att nå dit, för jag har redan varit där och jag vet att jag snart kommer att vara där igen!

Jag blir inte lycklig av vår stora innerstadslägenhet,
jag fylls inte av kärlek när jag vandrar igenom sthlm.
Plastic har visat sig inte vara så fantastic trots allt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0