istället för kyla.

Usch vad det är kallt ute.
Jag står inte ut!

Så jag och mitt  lilla franska låne-barn har bunkrat upp med naturgodis, filtar och en riktigt bra bok.


                 
                

         "Måsar och Mamelucker" det är en helt underbar bok.
          Jag kan läsa den 100 gånger utan att tröttna, vilket är väldigt bra, för barn brukar ju gilla upprepning
          Jag älskar när barnböcker verkligen tilltalar barn men kan få vuxna att skratta ändå.

                

     Dessutom är illustrationerna helt fantastiska, detaljrika, vackra bilder som barn 
     (och vuxna) kan titta på och prata om länge! Jag skulle vilja ha bilderna som tavlor hemma.

                


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0