Hatt-fnatt

                            

Ja nu har jag snöat in mig så det skriker om det.
Igår var jag inne på urban outfitters och hittade den här fina hatten.

Bilden gör inte riktigt färgen rättvisa.
Den är lite mer orange i verkligheten

                 

Jag provade fanskapet och som jag trodde satt den helt perfek, den oranga färgen går så fint ihop med mitt hår och mina ögon och så faller den så där dramatiskt perfekt (nu överdriver jag för att rättfärdiga mitt köp, egentligen är den lite förstor)
Ja ni fattar vart jag vill komma!
Numera finns hatten i min garderob.
Där vilar den ihop med alla andra hattar som väntar på att få pryda mitt huvud!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0