Fredagspepp

Hej på er finaste vänner!
Äntligen Frajdej :)

Fast min helg startade egentligen igår med en överaskningsfest för vår vän Elias.
sån här fin och rosa var den festen...




Och nu är det altså fredag..
Jag sitter hemma och "plugga" fast egentligen gör jag inget annat än att störa stackars Lalle som försöker jobba.
Så jävla sällskapsjuk är jag!

Ikväll ska jag mysa med lite vänner och peppa inför morgondagen.

Då blir det antingen Anarkafest på cafe 44 eller Stockholmspriset med Nöjesguiden.
Hm vilken ska en välja?
egentligen är jag sjukt opepp på himpsters och gratisdrickande mediafolk men jätte sugen på att träffa fina exarbetskamrater.
Well well.. morgondages humör får avgöra.

nu åter till plugget!

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0