ett kap!

                    Jag bara MÅSTE visa er mitt senaste tradera kap.
                    har länge letat efter en vadlång pliserad kjol och nu har jag funnit en.

                     

                       Den här underbara kjolen som råkar vara från dior är numera mitt
                       livs bästa kap.

                    

                Jag borde egentligen inte säga vad jag köpte den för så att jag för engång skull
                kan verka lite stekig...men så måste jag ju få skryta över mitt kap. 
                Jag betalade nämligen inte mer än 11 kr för den! YES ni läste rätt ELVA KRONOR!
                (35kr +frakt)
                Varför ingen budade över mig kan jag inte begripa. Men nu är den i alla fall min.
                som nästan allt annat jag köper är den inlämnad till bästa Parisa som ska finjustera den lite.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0