en liten jacka.

I helgen var jag bjuden på en sån där genialisk "klädbytargrej"

Jag packade med mig lite små grejer som jag betalat alldeles för mycket pengar för och som jag trots att jag stått i butiken och sagt att jag inte kan leva utan inte har använt mer två-tre gånger.

Klädbytardagar är lyckliga dagar!
Jag lyckades byta till mig den här juvliga lilla jackan från Rodebjer.




Som jag har suktat efter den här men aldrig haft råd att köpa den.
Bilden har jag hittat på intranätet för min jacka ligger i en påse och ska över till Parisa som ska sy in den en smula.
GOOD LORD vad jag vårlängtar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0