Amanda

Ibland kan jag bli så lyckligt berörd av något så litet, känslorna välleröver och jag blir nästan rädd för mina egna känslor.
Vad som rör mig till hjärtklappning och tårar kan vara så olika.

Just nu sitter vi (jag och Jens) på vårt rum jag kollar runt på internet och bredvid mig sitter Jens och kollar på "på spåret"
så dyker det upp en kvinna i rutan som ska framföra en låt.
Och dennes röst är så vacker och så melankolisk och känslofylld så jag nästan får panik.


Men älskling ditt hjärta håller ju på att hoppa ut bröstat på dig säger Jens medans han håller handen mot mitt bröst, och jag får en massa tårar i ögonen.

Amanda Hollingby Mattson heter hon.
Och så här lät det när hon nyss sjöng.


   

Det krävs inte mycket för att jag ska känna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0