XMAS!

ÅHHH vad jag längtar till Jul och nyår det här året!
 
Jag, Jens, Ronak och lite till vänner har så himla bra planer.
 
På julaftons morgon ska jag och Jens hoppa på ett plan som ska ta oss till den enda staden i världen som känns som en stor varm kram.
 
Kan gissa vart det är? JAAA BARCELOOOONAAA såklart!
Dit ska vi åka med vår fina vän Benjamin som vi träffade i Marocko och som jag hälsade på i Marseille och som hälsade på oss i sthlm förra månaden.
 
Vi tre ska spendera julafton och mellandagarna där. Det är Benjis första gång så det ska bli så kul att få visa honom min favo stad.
 
Efter några dagars Barcelona LOVE ska vi bila upp till Paris där Ronak och några fina vänner till väntar.
Och i Paris ska vi härja in det nya året tillsammans med alla våra vänner!
HUR BRA ÄR INTE DE PLANERNA?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0