Slut...

Åh jag dör! Jag är så trött och förvirrad! Igår skrev jag tenta och nu sitter jag och försöker skriva klart lite uppgifter innan jag kan ta en riktigt efterlängtad jullov! Det är något riktigt stört med mig! Jag menar ingenting i världen kan göra mig lika förtvivlad och ångestfylld som skolarbete! WHY? Jag gråter seriöst minst en gång om dagen för att jag får panik! Känner ni igen er? Jag menar jag förstår ju själv hur stört det är! Och hur onödigt det är! So what om jag misslyckas! Sånt händer och jag vet det! Men ändå vill jag nästan dö av skräck när jag tänker på vad som händer om jag får ett F.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0