Dear life...

Om det stämmer att sannglädje är skadeglädje ja då ska ni får er en gigantisk dos av lycka! Igår var en av de värsta dagarna i mitt liv! Allt som kunde gå fel gick fel! Biljetten till Bcn, läkarbesök, plugg, jobb, en tand gick sönder och så fortsatte det! Och när jag trodde att det omöjligt kunde bli värre fick jag ett jävla virus på datorn 1 minut innan jag skulle lämna in en uppgift och sedan ha ett muntligprov via Skype! Hela datorn kraschade mitt framför mina söndergråtnaögon! Ahhh det var/är förkävligt! Well well! Ny dag nya tag right? Allt kommer att läsa sig?!? Snart sitter vi på ett flyg påväg till den enda staden som kan trösta mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0