produkter.

Skönt nu är jag ren och len!  Ni som följer min blogg vet ju att jag ett tag körde på 100% naturliga produkter! Det funkade jätte bra, men det var också rätt så tråkigt! Jag vet att det är så dåligt och ansvarslöst av mig att säga så , och jag skämms men jag är en riktig produktnörd och jag älskar att prova nya grejer! Jag vet, hur löjligt som helst, men jag kan ju inte ljuga för er! Hur som hade jag slut på nästan allt så idag införskaffade jag lite nytt! Jag älskar själv att läsa om olika produkter och höra om vad andra tycker om dem mm! Om ni också är intresserade så kan jag absolut berätta när jag har använt dem några gånger!

 

Jag använde ju The body shops shampo och balsam och jag älskar fortfarande dem produkterna men jag tyckte att dem var för dyra, sen var det också jobbiga att ta med på resor för att flaskorna är så stora, och konsistensen så dryg så det gick inte att hälla dem i mindre flaskor mm. Så jag bestämde mig för att köra på ett billigare märke för att se om det blev jätte stor skillnad. Jag kan ju säga att jag inte märker nån större skillnad, mitt hår känns mjukt och fint, men det är nog för tidigt för att säga. Sen hade jag slut på min älskade Moroccan oil. En produkt som jag bestämde mig för att inte köpe igen trots att den är så bra för att den är tillverkad i Israel. så jag tänker testa lite olika håroljor och se om jag kan hitta nått som är lika bra, jag är övertygad om att det kommer gå jätte bra.

Som ni ser är det inte alls dyra produkter jag har köpt, det som är bra med det är ju självklart den ekonomiska delen och det dåliga är självklart att företagen bakom inte är så ansvarsfulla. Just den här gången tog jag beslutet att plånboken fick avgöra och då blev det som det blev.

Well well det var det...

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0