Ett år sen!

Dags att bli lite nostalgisk! För exakt ett år sen flyttade jag tillbaka till Sthlm. Jag lämnade min absoluta favorit stad bakom mig ännu engång.
Dagen då jag skulle åka gick jag upp ganska tidigt, Anton fixade underbar kaffe åt oss och sen hjälpte han mig att packa det sista.
Sen gick vi till Dino och åt fruksot och kedjerökte och väntade in Myrtho. Vi satt allihopa på Dino och de frågade mig varför jag inte kunde stanna och som vanligt hade jag inget vettigt svar. Jag kände mig som en svikare, som att jag hade pratat massa skit hela sommaren när jag sagt att Sthlm gör mig till en dålig person och att jag mår så mycket bättre i Barca. Men jag ville såklart hem till Jens och det hade dem fullt förståelse för. Hur som satt vi där i timmar och sen satt vi i studion i timmar... och sen var det dags för mig att åka.

Om en vecka får jag äntligen krama på myrtho igen. det har gått över år och så mycket har hänt. Trots att jag absolut inte är lycklig i Sverige så känner jag att jag äntligen börjar känna lycka inför framtiden. Jag är så nöjd med mina studier och jag känner mig så trygg och lycklig med Jens...ja livet känns oki.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0