Lobotomerad!

Jag har förflyttat mig till Jens jobb i hopp om att kunna finna ro och kunna avsluta en hemtenta som ska in på torsdag.
Men det går inte så bra.
Jag lyckas inte samla mina tankar, det är som att min hjärna har förvandlats till en jobbig karusell av jobbiga tankar, en karulsell som vägrar stannaupp.
Jag lyckas inte ens lösa en skit löjlig matte fråga som Jens nyss kom med, och så tänker jag att jag har förlorat all min hjärnverksamhet bara för att jag inte kan svara rätt eller för att jag inte kan koncentrera mig! Jag känner lobotomerad! Lobotomerad av livet!

                         

Hej jag heter Casey och jag är så överdrivet dramataisk. En solig lördag sitter jag på en skola och försöker skriva en skittenta men allt jag lyckas med är att skriva ett mer eller mindre misslyckat blogginlägg!
Hej då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0